Budoskolens filosofi

Bujinkan Budo Taijutsu

Dagens samfunn er i forandring. Risikoen for at det skal skje noe negativt med deg eller dine nærmeste, er større enn før. Ta ansvar for egen sikkerhet. Lær deg selvforsvar! Stå bedre rustet fysisk og mentalt. Lær deg å mestre situasjonen. Du er sjefen! Ikke gjerningspersonen.

Bujinkan trenes av spesialenheter over hele verden. Kom til oss og lær et effektivt selvforsvar. Vi baserer oss på realitet. Dette er ingen sport. Ingen dommer som kan si stopp. Den virkelige verden fungerer ikke slik. Dette er det du lærer du hos oss.

Ninja-trening.

Bujinkan Budo Taijutsu er ingen sport, ingen heroisme, men et system for personlig utvikling med nesten tusen års erfaring.

Den eneste man trenger å konkurrere med her i livet, er seg selv...

Bujinkan Budo Taijutsu er en sann Budo og kampkunst. Det kan ikke sammenliknes med kampsporter, selv om det på utsiden kan se slik ut.

Bujinkan Budo Taijutsu er stadig i videreutvikling, men på samme grunnleggende fundamenter og prinsipper som fra gammelt av. Bujinkan Budo Taijutsu prøver å gå dypere inn i meningen med naturen og livet rundt oss. Og som etter hvert, om man vil, bringer en til et stadie hvor man begynner å se livet og ting rundt seg på en annerledes måte..

Det sies at "Ninjutsu begynner der kampsportene slutter".

Bujinkan Budo Taijutsu passer for alle som har eller ønsker en positiv innstilling til livet, og kan praktiseres av både gutter og jenter, gammel og ung. Det er en utmerket måte å holde seg i god helse på - både fysisk og psykisk.

Bujinkan Budo Taijutsu har lite eller ingenting med Hollywoods og medias forvrengte oppfatning av Ninjaer å gjøre.

BUDOSKOLEN

BESØK OSS I OSLO

Eikenga 17, 0579 Oslo

BESØK OSS I DRAMMEN